Posted in Uncategorized

Jaloesie

Ah. Watse aaklige, maar so algemene ding.

Jaloesie beeïndig vriendskappe, breek mense se menswees af en vernietig self vertroue.

Daar het nog nooit iets goeds vanaf jaloesie gekom nie. En ekt ñ paar stories om te vertel wat jaloesie veroorsaak het.

Einde 2015, graad 7. Ek het my enigste twee vriende verloor ( veroorsaak deur myself ) en ek was in ñ baie slegte plek. Ek was maar rondom die meisies in my klas, maar ekt nie rerig ñ goeie vriend gehad nie. Daar was ñ meisie wat ek bietjie meer tyd saam gespandeer het, en ons het bietjie closer begin raak. Ekt daardie tyd onlangs uit ñ verhouding gekom en het met ñ nuwe ou begin praat (niks ernstig nie). Die meisie wat ek closer mee geraak het, het vir my gesê ek kan nie dit doen nie ens. Ekt vir haar gesê, die hardkoppige persoon wat ek is, dat ek niks verkeerd daarmee vind nie en ek kan mos vriende hê.

inplaas van om dit te los, maak sy ñ groot fight daarvan en besluit om vir die kinders in my klas te sê eks ñ “slet”. Ek was só geskok en het nog nooit eers regtig daardie woord gehoor nie. Syt gegaan en vir almal in die klas te sê ek gebruik my vriende en hulle moet nie my vriend wees nie. Ek kon onthou hoe ek daardie dag by di huis gekom het in trane. Ekt my ma gebel en ekt vir haar vertel hoe seer gemaak ek is. Hoe ek nie meer skool toe wil gaan nie. Ek kon onthou hoe ek daardie eksamen wat daarop gevolg het nie lus was om te leer nie en net in die bed gelê het en hoe my punte afgekom het. Ek kan onthou hoe daardie desember vakansie ek glad nie geniet het nie, en ek die new years gehuil het om te dink ek gaan weer terug na dit alles in die nuwe jaar.

Die meisie het ñ jaar later admit dit was onregverdig en dat sy jaloers was op my. Eerlikwaar maak dit my tot vandag toe hartseer om daaran te dink.

ek raak net so jaloers partykeer op mense. Op hulle mooi lywe, op hoeveel ouens met hulle praat, of even partykeer hoeveel likes hulle kry. Ek probeer altyd vir myself sê Laurilé jou tyd kom nog, maar dis moeilik om mens se kop rondom sulke goed te kry.

Dat hoekom het daardie persoon beter goed as ek, hoekom doen hulle beter in skool. Dink volgende keer daaran, daardie persoon moes vrekchard daarvoor gewerk het of het baie daarvoor gebid. Sulke goed kom nie net so nie.

En mense wat nie waardeer wat hulle het nie, en vir God dank vir hulle talente nie. Gaan nie gelukkig daarmee wees of hulle gaan dit verloor. Ons moet ten alle tye dankbaar wees vir wat ons ontvang het.

jaloesie kom só maklik. En ons almal is skuldig daaraan. Maar onthou dat jy moet hard werk vir wat jy wil hê, dit gaan nie net in jou skoot val nie.

baie dankie dat jy my blogpost gelees het.

met baie liefde

Laurilé

 

Leave a Reply

