Posted in Uncategorized

Moeder beer

Die vriendelike glimlag wat my groet as ek uit die lughawe stap. Die stywe drukkies, wat my warm maak van binne. En die cheesy grappies wat ek nooit nie voor sal lag nie, dis my ma opgesom in 3 sinne.

Ek dink nie dis moontlik om soveel liefde in een persoon te hê nie. Maar daar is my ma, proof dat mens nooit tè vriendelik kan wees nie. Ek kry trane in my oë om te dink ek sit 2000 km weg van haar af. Om nie elke dag by die huis te kan kom en net vir haar vra “Hoe was mamma se dag?”. Ek kry trane in my oë as ek dink aan al die drukkies wat ek elke dag mis, al die duisende soene op my wang en al die snaakse gesigs uitdrukkings.

Maar ek glimlag as ek dink aan al die “giggles” wat ons al gehad het. As iets genuinely net so snaaks is en ons kan nie ophou lag nie en ons net begin huil van die lag. Ek lag as ek dink aan al die snapchat filters wat ons uittry, en al die gesprekke oor seuns en hoekom ek hulle moet date.

Die gesprekke wat sy letterlik met enige iemand kan voer, of dit nou klein kinders is of ou tannies. Die positiewe uitkyk op alles en die leer van al die nuwe “cool” dinge. Mis ek.

Mense sê so baie “Ek het die beste ma” Maar ek is so seker daarvan ek het die beste een.

Ek voel elke dag so geseënd om so goeie Ma in my lewe te hê. Een waarmee ek alles kan deel, een waarmee ek kan lag, een wat my so verskriklik baie lief het.

Ek waardeer my ma verskriklik baie, iets wat ek dink nie almal van ons altyd doen nie. Ons dink ons ma’s is net daar, maar hulle is so lief vir ons. Hulle doen soveel moeite vir ons en hulle sal jou needs altyd voor hulle eie sit.

En dis regte liefde. Ek wil net vir almal remind, om vir jou ma ñ drukkie so af en toe te gee en net te sê “Dankie, eks lief vir ma/mamma” Want ek sal enige iets gee om nou vir my ma ñ drukkie te kan gee.

Onthou om jou ma te waardeer. Sonder haar, sou jy niks wees nie.

Met baie liefde

Laurilé

Slide into the dm’s en gee vir my jou terugvoering. Vertel my stories wat verband hou met my blog, ek kan jou tot help met jou probleme. Eks hier om met jou te praat.

 

Leave a Reply

