Ons verskille

Eerlikwaar, sukkel ek die afgelope tyd nogal baie om op te kom met posts. Ek slaan net blank en weet nie wat om te skryf nie. Want ek wil nie net enige iets skryf wat nie vir my spesiaals is en my nie raak nie.

Ons almal is sό verskillend en so anders. Ons het verskillende gedagtes. Ons glo in verskillende goed. Hierdie verskille is wat ons, ons maak. As jy jouself of ander probeer verander en daardie einste goed wat hulle, hulle mak weg vat. word deeltjies van ons weg gevat. Die manier hoe God ons gemaak het, word verander.

Sure, dis lekker om met iemand te praat oor dinge wat julle altwee interesseer maar dis ook lekker om ñ nuwe aspek en gedagte oor iets te hoor. Iets nuuts te leer.

Ons kan so “close minded” wees. “Tonnel visie”. Ons sien net wat ons wil en fokus net op die goed wat ons in belangstel. Ons sny mense uit ons lewens of judge mense so vinnig oor wat hulle gedagtes, waardes of belangstelle is. En dis so verkeerd. Dis altyd vir my so interessant om nuwe mense te leer ken, om al hulle meenings oor goed te hoor.

Om ñ voorbeeld te noem. Daars nou hierdie ou, en hy is baie sportief. Hy gym elke dag en doen allerhande sporte, en hy is opsoek na ñ meisie wat net so sportief soos hy is. Wat die gym net so goed soos hy kan vat en deelneem in hokkie en netbal. As ñ meisie met hom begin praat wat dalk nie die mooiste lyf het nie en nie so baie sport doen nie, skryf hy haar dadelik af. Hy maak ñ besluit dat hy nie belangstel in haar nie. Dit gebeur in verskillende situasies, so gereeld.

Ons mis uit op sulke goeie mense, sulke goeie ervarings, oor ons tonnel visie. Ek dink as ons net meer oop is vir nuwe goed. Goed wat bietjie verskil van ons daaglikse gedagtes.

Kom ons aanvaar bietjie daardie verskil. Net dalk draai daardie verskil in iets positiefs uit.

Baie dankie dat jy my post gelees het

Met liefde

Laurilé


Dit voel vir my asof ek vir myself soveel nuwe lewenslesse leer deur die blog. Ek leer ken myself beter. Ek wil net weereens dankie sê aan almal wat my blog posts lees en vir my terug voering daaroor gee.

Ek wil van julle ñ groot guns vra. Vertel my van julle stories, ervarings en gedagtes oor sekere onderwerpe. Volgens my gee ek redelik goeie raad, en as ek dink daars mense wat kan relate met die probleem sal ek graag ñ post daaroor wil maak waarin ek my raad vir die situasie sit.

Onthou weereens om julle terugvoering oor my blog te gee.

Baie dankie vir almal se ondersteuning.

 

Leave a Reply

