Die beeld van die perfekte lewe

Een van die voorstelle was vandag se samelwing, en toe dink ek, omdat dit onder vandag se samelewing val, dat ek dit die onderwerp gaan maak.

Almal meet hulle geluk met hoeveel likes hulle gekry het, oor hoe lank hulle met daai ou gevry het of hoe groot hulle thigh gap is. Hoekom verminder ons, ons eie geluk?

Alles oor die perfekte lewe wat almal in hulle koppe het. Jy moet die nuutste foon hê, jy moet die nuutse klere hê en jy moet ñ ou of meisie hê. Alhoewel almal hulle koppe skud, en sê ja ekt vriende wat dalk nie een van daardie goed het nie. Maar het jy al rond geloop en iemand gesien met ou klere aan en gedink “Wat het sy aan” of op iemand se instagram account afgekom en gedink “Wow, hy weet rerig nie hoe om ordentlike foto’s te neem nie.” Ons almal doen dit.

En dis omdat daardie perfekte lewe al so in ons kop ingedril is, al het ons self nie die perfekte lewe nie. Een van my posts het oor sosiale media gegaan. En hierdie is nog iets wat sosiale media veroorsaak.

Ek dink vandag se celebrities het ñ massive invloed op wat ons dink is cool, en wat nie. Het jy al in tydskrifte se klere afdeling gesien, dat hulle ñ foto van iemand bekend sit en dan elke kleding stuk se prys noem en waar om dit te kry?

Modelle het sekere beperkings in terme van lengte en hulle nommer klere. As hulle groter is dan mag hulle nie by daardie model agentskap aansluit nie. Alhoewel daar agentskappe is wat mense van enige grootte aanvaar, is hulle glad nie so in die publieke oog soos Victoria Secret of Calvin Klein nie. Jyt al die vrouens met die verskriklike lang bene en gespierde mae en die mans met die six- en eightpacks met die Calvin Klein onderbroeke aan gesien.

Dis almal se motivering as hulle begin oefen of begin gym. “Ek wil Gigi Hadid se maag hê , en Candice Swanepoel se bene.” “Ek wil Zac Efron se abs hê en Chris Hemsworth se biceps”

Ons idee van ñ perfekte lewe is besig om almal se geluk te verminder, se fokus op die regte dinge af te haal en ons selfbeeld af te breek.

Moenie onder die groep val wat in die perfekte lewe glo nie, wees van die’s wat glo almal is ewe perfek.

Met liefde

Laurile

Onthou om vir my terugvoering te gee deur ñ DM (direct message) op instagram te stuur, of net vir my voorstelle te gee wat ek oor volgende kan skryf.

Leave a Reply

