Posted in Uncategorized

Sosiale media

Ja, orals waar ek gaan kyk ek waar ek ñ foto kan neem vir Instagram en begin vir ñ caption soek. Maak dit my obsessed? Dalk so bietjie.

Daar is ñ negatiewe asook positiewe kant aan dit.

Ek weet, ek weet. Die skole preek oor sosiale media, jou ouers doen. Maar eks net hier om my perspektief daaroor te gee.

Eks die persoon in ons klas om eerste Instagram te kry. Ek dink ekt soos in graad 5 of 6 gekry. Ek kan onthou ekt soos die weirdste goed gepost wat glad nie sin maak nie. Ekt seker vandat ek dit begin het tot in met einde graad 7 nie rerig baie followers gehad nie, tot in met ek in graad 8 gekom het en my foto’s beter geword het.

So vir die wat wonder, hoe op aarde het Laurilé in die 2000 followers? Ekt dit al vir 4 jaar. En as jy nie iets spesiaals het, of goeie foto’s post nie, is daar ñ groot kans dat mense wat randomly op jou account kom jou nie gaan follow nie. Moet my nou nie verkeerd verstaan nie, ek sê nou nie ekt die mooiste fotos nie. Eerlikwaar weet ek self nie hoe ek dit reg gekry het om so baie followers te hê.

Okay, maar klaar gepraat oor followers.

Ek dink sosiale media het ñ goeie invloed op jou as jy dit op ñ gesonde manier gebruik. Met dit bedoel ek, nie 24/7 jou feed te update en elke 5 minute deurblaai of oor elke liewe ding te snapchat nie (eks sό skuldig daaraan).

Dit voel partykeer asof sosiale media daar vir jou is, as niemand met jou praat by ñ kuier of as jy op jou bed lê en nie weet wat om te doen nie, dan tel jy net jou foon op wat langs jou lê en daar is die hele wêreld, by jou vingerpunte.

Maar, gereeld kruip ons agter sosiale media weg, en is iemand wat ons nie werklik is nie. Het jy al van die TV show, Catfish, gehoor? As jy nie het nie, dis twee ouens van MTV wat na versillende dorpe toe vlieg en ry en uitvind of die mense se geliefdes rerig is, wie hulle sê hulle is. En ek gee jou een raai waar hulle mekaar ontmoet het? Jip, sosiale media. 90% van die tyd is die mense fakes en was net ñ creepy dude, of vrou.

So ek sê nou nie elke tweede persoon doen dit nie, maar ons sit ñ ander prentjie van onsself op sosiale media. Dink daaraan, die dag wanneer iemand jou gaan ontmoet wat nog net heeltyd na jou sosiale media gestaar het en met jou op whatsapp gepraat het (ja, whatsapp is ook sosiale media) gaan hulle sê: “Wow, jys presies dieselfde as wat jy is op die foon en in foto’s” of gaan hulle dalk sê: “Jy is heeltemal anders”

Ons almal is skuldig daaraan. Ons verander deeltjies informasie van onsself, om cooler te lyk. Maar as dit kom dat ons mense in die regte lewe ontmoet, is ons iemand heeltemal anders.

Alhoewel ek seker nooit snapchat, instagram, of whatsapp van my foon gaan delete nie, wil ek leer om dit meer gesond te gebruik en my lewe in die oomblik te leef.

Dankie dat jy my post gelees het

Met liefde

Laurilé

Onthou om vir my terugvoering te gee deur ñ DM (direct message) op instagram te stuur, of net vir my voorstelle te gee wat ek oor volgende kan skryf.

Leave a Reply

