Posted in Uncategorized

Hoekom het ek ñ blog begin?

As jy my ken wonder jy seker. Hoekom het Laurilé ñ blog begin? En as jy my nie ken nie, wonder jy hoekom ñ tiener meisie wat niemand omtrent eers ken ñ blog begin.

So, ek wil bietjie uitbrei oor die onderwerp.

My droom is om eendag ñ suksesvolle joernalis te wees. Ek wil skryf vir ñ lewe, omdat ek dit so baie geniet. Ek kan ure sit en ñ storie skryf, ñ quote skryf, of net enige gedagte wat in my kop in kom.

Die navorsing wat ek oor suksesvolle joernaliste gedoen het, het almal gesê dat hulle van  ñ jong ouderdom skryf. Dat hulle uitgeblink het in hulle taalklasse en daar nog altyd ñ passie in hulle was om te skryf. So, hoe beter om my eie blog te begin en my ervaring op te bou.

Ek gee nie om of 100de mense my blog lees of net 10, ek gee ook nie om of baie mense daarvan hou nie. Ek doen dit vir myself, maar ook dalk om ander mense aan te raak en oor goed te skryf wat mense kan sê “Dis presies hoe ek voel!” of iemand deur iets te help waardeer hulle gaan.

Moenie my verkeerd verstaan nie, ek sal dit love as klomp mense daarna kyk en daarvan hou, maar ek sal nie so gepla wees as niemand daarvan hou nie.

Ek sal atleast een keer ñ maand ñ post op sit waar ek skryf en julle van my ervarings vertel en soos die naam van die blog sê, my gedagtes deel.

Baie dankie dat jy die moeite gedoen het om my blog te lees, en ek sal dit wardeer as jy gereeld my posts lees en my sê wat jy daarvan dink.

Met liefde,

Laurilé Nel

Letwel: die dag van my posts hang af van hoeveel en wanneer ek data het in daardie week of maand. Ek sal seker maak om op Instagram af te kondig wanneer ek iets gepost het.

Leave a Reply

